Producenci

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
Reklamację pisemną można złożyć na adres: ul. Krakowskie Przedmieście 15, 21-080 Garbów.

W formie elektronicznej na adres: a2.sklepihurtownia@vp.pl

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: ul. Krakowskie Przedmieście 15, 21-080 Garbów.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Odsyłane produkty w nienaruszonym stanie.
Klient ponosi koszty zwrotu towaru.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl